Gå til innhold

Dere som er blitt strippet....HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd at det er smertefult å gå på toalettet etterpå?? Da tenker jeg på det å gå på toalettet og tisse. Jeg merker jeg må holde tak i noe fordi det er så utrolig ubehagelig, og med x anntall turer i timen blir det til at jeg virkelig gruer meg til turen ut dit :(

Ble strippet i går og har siden hatt mer og mer smertefulle besøk på toalettet, og lurer derfor på om dette er noe som er normalt eller om jeg må ta en ny telefon opp til føden.

Kan også nevne at jeg har hatt kraftige menslignende smerter siden strippingen, og en del kraftige kynnere. De kommer gjerne med timer i mellom, så regner med jeg er i modning så det holder og at ting er på rett vei. Kan dette være med å påvirke vannlatningssmertene tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo kansje høres ut som det kansje e nokka på gang... Men e det vondt i urinrøret, eller hele underlivet??

Skrevet

i hele underlivet, ikke noe som minner om UVI hvis du tenkte på det. Bare kjennes ut som om jeg skal tisse en tennisball eller noe :P

Et utrolig press når jeg tisser, sykt ubehagelig.

Skrevet

Ring føden å forklar... kjennes det ut som du må bæsje??

Skrevet

Har aldri fått vondt for å tisse etter stripping... Kynnere, nedpress og stikking i underlivet-ja, men ikke i forbindelse med dobesøk...

Skrevet

nei, bare vondt å tisse egentlig.

Skrevet

Kan det være en uvi?

Skrevet

hmm... har aldri opplevd noe sånt på mine onger, ring bare å snakk med de, visst du e i nærheten til sykehuset/føden, så e det kansje greit å få sjekka tingenes tilstand...

Vi e jo alle sammen forsjellige, så det kan jo kansje føles på den måten for deg.....

Skrevet

Nei det er ikke den typen smerte, den kjenner jeg igjen på øyeblikket.

Er utrolig vanskelig å forklare fordi jeg egentlig ikke helt vet hvor hoveddelen av smertene ligger, jeg bare merker at når jeg skal til å sette i gang å tisse så har jeg et stort behov for enten å holde meg fast i noe og knipe til eller kvine litt :P

Når jeg først er i gang med tissingen er det helt ok, det er bare inntill jeg får lettet trykket liksom.

Hvis det ikke gir seg til i morgen skal jeg ta og ringe opp. Vi bor ikke så langt unna føden, men har ikke bil så vi må enten ta taxi eller ta buss opp.

Kan det være at det rett og slett bare ligger et stort press på det området nå?? At ting begynner å settes i gang her??

Har aldri opplevd den første fasen i en fødsel så vet liksom ikke noe om hvordan det utarter seg. Jeg ble satt i gang med førstemann og gikk da rett til rier med høy hyppighet.

Skrevet

Høres ut som strippingen har gjort jobben sin... Sånn det hele begynte på meg med førstemann...

Skrevet

Jeg har blitt strippet 10-15 ganger, men har aldri opplevd at det ble vondt å tisse. Meeeen så er nok jeg så vanskelig å få til å starte en fødsel at stripping bare er et unødvendig onde egentlig! :P Men det er sikkert ikke unormalt hvis det faktisk starter fødselen. :)Håper du får full uttelling og at fødselen er like rundt hjørnet! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...