Gå til innhold

Den nye Grandiosaen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke den var så veldig god. Dyr er den og kjøper da heller to vanlige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt den men ikke prøvd den enda. enig at den var veldig dyr!

Skrevet

Kan jo heller kjøpe en ferdigbakt take away pizza til den prisen.

Skrevet

Ikke en pizza jeg kjøper igjen. Det var rett og slett for mye væske i fyllet.

Skrevet

Synes den var god jeg. Men du som synes den er så dyr (1,2 kg med mye topping) Se på kilos prisen på de små, flate grandisene, så skal du se det er dyrere å kjøpe to av dem, enn å kjøpe en "hjemmelaget"

Skrevet

Personlig synes jeg at det er merkelig at de kan markedsføre en stor LØGN! Den pizzaen er IKKE hjemmelaga, hjemmelaga er den du lager selv fra bunnen av. Den der pizzaen er like fabrikklaget som alle de andre feridgpizzaene.

Skrevet

I såfall er det mange løgner der ute... Nora hjemmelagde syltetøy f.eks...

Skrevet

Herregud.. Du er vel ikke så nepe at du faktisk TROR at den er hjemmelaga? Det faller vel på sin egen urimlighet.

 

Sier seg selv at den er produsert i selskap av mange andre pizzaer som ser likedan ut:)

 

 

Skrevet

yee yee yeee hjemmelaga ! huff..... Nå fikk jeg den på hjernen igjen, takk..

Skrevet
:) Vi fikk smakprøver av den på butikken igår, og jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket. Mye3 bedre enn vanlig grandis, nå skal sant sies at vi kjøper veldig sjeldent frossen pizza, men denne her tror jeg faktisk vi kommer til å satse på. Mye mat for pengene, og ikke dyr i det hele tatt sett på kg og pris opp mot 2 vanlige grandiser.
Skrevet

Og jeg synes at alle ferdigpizzaer smaker papp og kommer aldri til å kjøpe verken denne eller andre. Derfor har jeg bare fått med meg reklamen og ikke pris eller smak.

Skrevet

1134 her, selvsagt VET jeg at pizzaen ikke er hjemmelaga, hvis ikke hadde jeg vel ikke reagert på det! Nek......

Skrevet

Jeg synes den var god og hadde gjerne kjøpt den igjen, men det var for lite til 4 stk og derfor blir det nok bare hvis jeg er alene med barna eller bare med kjæresten.

 

Skrevet

Hvor mye koster denne pizzaen da? Har ikke smakt den enda, men den må jo prøves ut:)

Skrevet

Synes faktisk den var god, hadde lite forventninger, men ble positivt overrasket. Jeg lagde også rømmedressingen (oppskrift på siden av pakken), den var veldig god til. Meeeen....vår hjemmelagde er tross alt bedre, og jeg synes 100 kroner er litt for dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...