Gå til innhold

Noen her som har faste ukemenyer for middager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på å sette opp ukesmeny for middager for å forenkle hverdagene litt:) Er det noen her som har det? Hvor mange uker har dere som dere rullerer fast? Jeg tenkte å sette opp enten 4 eller 6 uker... Tenkte også at jeg skulle ha fastsatt meny i ukedagene (man-fre), men at vi kunne prøve nye ting eller noen gode, gamle favoritter i helgene. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en whiteboard-tavle på kjøkkenveggen.

Hver søndag skriver vi på middag for uken som kommer, alle som er hjemme får komme med forslag og ønsker men vi må ha minst en (helst to) fiskemiddager og en veldig enkel middag på tirsdager som er den travleste ettermiddagen vår.

Mandag morgen før jobb handler jeg det vi trenger, butikkene åpner jo sju så det går fint ;)

Har ingen fast rullering, noen ganger kan vi ha samme middagen to ganger på 14 dager, andre ganger går det ukesvis uten at vi gjentar oss selv..

Skrevet

Takk for svar:) Vi har til nå gjort det på den måten. Handler på lørdag og finner da middag for en uke framover. Men syns det tar mye tid å finne på for en uke av gangen, så har litt lyst til å prøve å ha en fast meny for 4-5-6 uker som vi rullerer på:) Utenom at vi har ønskemiddager på lørdag og evt søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...