Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Sambo er en businessmann med bra utseende osv , heldigvis reiser han ikke mye nå men han var singel fram til han møtte meg, aldri hatt noe seriøst... Han har ogsa add og er utrolig sjarmerende, Jeg er gravid med ham og han gjør alt for meg ... Jeg har et barn fra før og han er kjempeflink..problemet er at Jeg er lett sjalu og han spøker om alle damene han har hatt.. eksene hans hadde silikoon og han liker ikke naturlige puppee men elsker mine sier han da... Men så ser Jeg iblant pa hans Facebook og ser en blond brystfager kvinne har poket ham og skjønner ikke hvorfor hun gjor det ut av det blå, nar han har bilde av meg og han på sin profil, han vet heller ikke hvorfor og sier hun er en gammel flort... Han lar meg se hans Facebook da den står åpen.. og igar leste jeg noen gamle mail og sa han at hu n ene som ser ut som modell .. at de skulle egentlig date men så traff han meg. Nå føler jeg meg feit tjukk og stygg og han ba om unnskyld idag men jeg henger meg sånn oppi disse damene Jeg orker ikke dette, tanken på at han var med tusenvis av damer også...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Hvor gammel (ung) er du? Du var vel klar over fortiden hans før du valgte å bli gravid med ham? Han liker ikke "naturlige" pupper? Haha, hva er dette for en type da?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg skjønner deg, HI (regner med du får mange "skjerp-deg-svar" etterhvert) Så sant mannen din ikke er god venn med noen av disse damene så har han sikkert ikke noe i mot å slette de fra facebooken sin ? Men du må huske på at han valgte deg fremfor baben, så egentlig har du jo ingen grunn til å være sjalu:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Min mann er klin lik din. Det har gitt meg mange bekymringer. Noen ganger angrer jeg på st jeg ikke valgte et mer velur-matriale til mann. Han vil alltid være en valp. Og er aldri trygg når han er på firmareise. Han er svært glad i oppmerksomhet og et midtpunkt. Shower og ler og drar den litt langt i blant. Sukk. Min har nok en lett ADHD mins svigerforeldre aldri har sett. Faren har enda sterkere ADHD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå