Gå til innhold

Dere som har barna 100%, hvorfor har ikke far samvær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ut i fra at far ikke gidder, men hvorfor ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi han er rusmisbruker.

Skrevet

Tja, si det.... Tror nesten du må spørre ham, for jeg vet ikke........

Jeg tror at det blir for mye arbeid og reising for ham, selv om jeg alltid har vært villig til å møtes på halvveien.. Han gidder vel bare ikke... nei.... jeg vet faktisk ikke....

Skrevet

Hvorfor må du nesten spørre ham om. Han har ikke engang sett sitt eget barn

Skrevet

Han var og er ikke interessert. Nå har mannen adoptert barnet, så hans tap.

Skrevet

Han har gått to runder i retten for å få samvær, men har fått tilkjent null samvær begge gangene.

Han er ikke stabil, og jeg er glad retten tok mitt parti.

Skrevet

Han bor på den andre side av jordkloden

Skrevet

Faren er psykisk syk og ikke i stand til å ta vare på seg selv engang.

Ungene ser han noen timer i mnd og det er nok, både for han og dem.

Heldigvis har de en fantastisk stefar som stiller opp for dem og er der når de trenger det!

Skrevet

fordi han er sinnsvak og voldelig, så han får ikke ta i mitt barn. men nå skal min nye mann adoptere han så da slipper jeg jo bekymre meg for det!

Skrevet

Far er psykisk syk, så ikke i stand til å ha ungene alene. Jeg satte krav om det, og han var enig i det så jeg trengte ikke å gå vidre for å så det slik. Men heldigvis er han på bedringens vei, så det blir vel en dag eller to av og til når han føler seg frisk nok. Men han ser ungene endel, men veldig sjeldent han har de alene. De tar seg en kafetur og slikt innimellom, men det blir jo ikke det samme.

Skrevet

Er så glad jeg fant mannen min sent, og vi ventet lenge og vel før vi bestemte oss for å få barn. Han hadde dessuten barn fra før og jeg visste han var en super pappa. Kjente hverandre ut og inn og i mente før vi satte barn til verden.

Skrevet

Han er ikke interressert. Han har jo et barn fra tidligere forhold som han har 50/50. Og da ble det vel litt mye å få et barn til. Han har ikke sett barnet sitt engang. Skal sies det ble slutt mellom oss når jeg var gravid.

Skrevet

Han er ikke intressert i og ha kontakt med barnet. Sier han håper barnet dør osv. Men ha samvær med datteren sin, det vil han.

Skrevet

Fant også mannen min relativt sent, han har barn fra før som han tar godt vare på og vi var sammen i mange år da jeg ble gravid. Og da snudde han, krevde abort, var slem og direkte ufyselig. Så mye for den mannen jeg trodde jeg kjente, elsket og var glad i:(

16:16

Skrevet

Uffda... hørtes ikke bra ut da.. Nei klart man vet jo aldri. Men spurte du han om han ville ha flere barn når du traff han?

Skrevet

Han er psykisk syk synes det er for tungt å være pappa.

Han har blitt bedre nå da, men tidligere har det vært brutte avtaler eller ingen avtaler. Til tross for mine iherdige forsøk.

Skrevet

Han vil ikke. Hva årsakene til det er, får man nesten spørre han om - jeg vet ikke. Og - verdt å nevne - vi hadde vært sammen i 8 år før jeg ble gravid, og han levde sammen med lille vennen og meg fram til lille vennen var 5 år. Da plutselig stakk han, og siden den gang har han ikke vært mulig å få i tale. Så så mye for den. Selv om ting er planlagt og gjennomsnakket i forkant, tar livet av og til uventede vendinger.

Skrevet

16:48

Kan jeg spørre hva som ligger til grunn for at han blir nektet samvær av retten? Får jo hele tiden høre at far vil få samvær uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...