Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg hadde tenkt til å handle en del garn i dag, men da jeg kom til strikkebutikken sto det en stor kurv med garnnøster i foran inngangsdøren. Jeg åpnet døren og spurte om jeg kunne flytte den slik at jeg kom meg inn med barnevogna. Dette sa dama i butikken at var veldig vanskelig. Jeg ble ganske satt ut, for jeg har vært i den butikken veldig mange ganger før, også med vogn, så det er plass til å komme seg inn. Er det vanlig å ikke være velkommen i butikker pga barnevogner? Kan legge til at dette skjedde i et meget trafikkert kryss i Oslo, så å la vogna stå igjen utenfor er uaktuelt for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Merkelig at det var vanskelig å flytte den, for de flytter jo alltid slike kurver inn i butikken ved stengetid.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Altså, det var ikke det at det var vanskelig å flytte den, det var bare noe hun sa. Det var en kurv med garnnøster i, veide kansje to kilo. Og de pleier ikke å stå sånn, jeg har fint kommet meg inn før. Men det var ganske tydelig at hun ikke ønsket at jeg skulle komme inn fordi jeg hadde barnevogn. Og jeg gidder virkelig ikke bruke pengene mine et sted hvor jeg er uønsket. Men jeg har ikke opplevd å bli avvist i butikker før på grunn av barnevogn, så syntes det var litt rart! HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Carl berner ikke sant?? Jeg så det. Fatter ikke hvorfor du skullke klemme barevogna uinn i en allerede overfylt butikk. Det er sinnsykt trangt der fra før av, og jeg hadde ikke kommet meg inn om du hadde gått inn før meg. Slutt å bitche, tenk på andre!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Hvis dette er et sted som du liker og handle så hadde jeg tatt turen tilbake for og snakke med butikksjef! Dette er jo fryktlig dårlig kundebehandling og ekskludere alle kunder med barnevogn, dette er noe butikken taper mye penger på i tillegg til og gi et dårlig rykte. Hadde jeg vært butikksjef i den butikken så hadde jeg ønsket og vite hva slags kundeservice mine ansatte gav..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Carl Berner, ja. Og jeg hadde ikke tenkt til å flytte inn, jeg skulle bare kjøpe noe garn og gå ut igjen. Du hadde nok fått handlet det skulle du også, selv om jeg hadde fått komme inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå