Gjest Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Etter 78 ( ! ) dagers syklus er kjerringa med rød lue på plass igjen Jeg har kjøpt meg eggløsningstester og grav.tester på billigteset og er klar for en ny syklus Håper det går den riktige veien etter SA.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 gratulerer er kjipt når tanta er vekk. min forige syklus var på hele 137 dager.... trodde et øyeblikk at det kom til å ta kjempelang tid for meg å bli gravid men plutselig kom tanta så nå er jeg fruktbar som alle andre
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 137 dager, det er leeenge! Hehe, skal godt gjøres å bli glad for rødt papir på do. Men, når det kommer til babymaking er det alfa omega Lykke til med pp'en din
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 ja det var uutholdelig lenge, men nå er hun her så da håper jeg hun blir også med mindre jeg blir gravid lykke til med din pp også Måtte spira klore seg fast snart !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå