Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Vi skal legge nytt gulv i stua, laminat. Svigerfar har sagt at han vil hjelpe oss med det. Men han legger seg opp i alt, fra hva slags gulv, til hvordan det skal se ut, til hvor jeg skal pante tomflaskene! Vi har aldri bedt han om hjelp, men mannen min er ikke særlig handy og kan nok ha tenkt at det var greit. Jeg er mer interessert i slike ting, og kunne veldig godt tenke meg å ha prøvd å gjøre dette selv. Svigerfar er en veldig snill mann, men med ikke-eksisterende sosiale antenner. Han maser, og gjentar ting, og klarer ikke å skjønne at andre har ulik interesse for ting enn han. Men han er jo veldig snill og hjelpsom, heldigvis. Men jeg må ha han i små doser, og kan derfor ikke samarbeide med han om ting. (Det er det igrunn ikke mange som kan, han har hatt problemer på jobb også) Min mann er ganske tafatt og styrt av han. Nå sa jeg til min mann at så lenge svigerfar var i huset for å styre med dette gulvet kom jeg til å holde meg borte, jeg orker ikke mer rett og slett. Det går på ekteskapet løs... Men jeg føler meg som et utakknemlig krek, og det er jeg jo også. Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, om jeg ville ha trøst eller kjeft, men jeg må ha det ut til noen iallefall:-(
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å gjøre det om en stund, men det er for tidlig ennå :-( Dette er bare dråpen på begeret...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Her hos oss er det også svigerfar som et svigerbeistet. Av og til blir jeg irritert bare med tanken på at han eksisterer ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 huff ja, slik er det her også, men så får jeg så innmari dårlig samvittighet etterpå, for han er ikke slik med vilje... Han vet bare ikke bedre:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå