sola26 Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Det stikker til i blandt nede til høyre,det er vell kanskje eggstokken.Er i ca uke 5.Er det normalt? mensensmerter også,sliten iryggen.
Babyønske �� Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Er nok ligamentsmerter du kjenner. Båndene som holder livmoren på plass strekker på seg for å forberede seg på at livmoren skal vokse og ha bedre plass. Menssmertene kommer fra livmoren som strekker på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå