Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 https://www.ardata.no/ardata/default.asp?page=vare&ProdusentID=TL-WR1043ND http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=617195 Lønner seg å sjekke når man handler noe ja!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Litt forskjell ja!! Sjekker alltid priser rundt på nett før jeg kjøper noe dyrt
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Nå er den fra mpx på salg da... Har kostet 595, så da er forskjellen litt mindre:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Det er ikke så rart i og med at mpx og komplett er samme selskapet ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Hehe, ja der ser du hva jeg vet, hoho!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Men både mpx og komplett har elendig kunseservice. Vi kjøpte PS3 på mpx og en tlf hos komplett og hvis noe blir ødelagt og skal fikses med garantien er det et pes og mas og man må betale porto for sendinger selv og de tar ikke noe ansvar. Ikke sa de at vi kunne levere for rep hos andre forhandlere for lavere pris enn portoen for å sende inn til de heller. Og komplett holdt igjen noe vi betalte for mye i tilfelle vi skulle handle der igjen. Tok over et år å få tilbake 500 vi betalte for mye ved en feil. Betaler faktisk gjerne mer for litt service..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 mpx er bra, fikk meg en hp til 4500kr. en bra en.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Det er vanlig å måtte betale frakt selv, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har opplevd det helt motsatte hos Komplett. Vi fikk en vare som det var noe feil med, og da vi ringte så sendte de ny med en gang uten noe om og men, og vi trengte ikke å stresse med å levere tilbake den andre. Det kunne vi bare ta en gang det passet. For oss som bor i nærheten er det også utrolig rask service. Du kan bestille noe på morran, og hente det til lunsj.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Synes det er greit med dårligere service så lenge man får kjøpt en vare kanskje 2.000 billigere enn andre steder. Det er bl.a. på grunn av mindre vekt på service at de kan selge så billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå