Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Hvor mye har dere barnet/a? Bare lurer på hva som er vanlig.
Tommage♀♂ Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 X'en jobber offshore, så vi kan derfor ikke ha hver onsdag og annenhver helg. Barna er derfor hos ham hver 3. ons-søn=)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Vanlig samvær er vel annenhver helg(fre-man) og 1 overnatting midt i uken. Mener "normal" samvær ble utvidet i juli. Her har jeg barnet hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 3 uker her, 1 uke hos pappaen. Blir vel ca normalt samvær det.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Barnet er hos far annenhver helg fra fredag kl.16 til søndag kl.14. Hun er 8 år, far ønsker ikke mer samvær.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har barna, og det er null samvær med far.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Far har annenhver uke fra torsdag etter skolen til søndag. Vi droppet en kveld i uka da det ble mye stress for barnet. Vi vurderer sammen å endre samværet til fredag til søndag i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå