Gå til innhold

Dere med hovedomsorgen for barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere barnet/a?

Bare lurer på hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barnet 100%

Skrevet

X'en jobber offshore, så vi kan derfor ikke ha hver onsdag og annenhver helg.

 

Barna er derfor hos ham hver 3. ons-søn=)

Skrevet

Vanlig samvær er vel annenhver helg(fre-man) og 1 overnatting midt i uken. Mener "normal" samvær ble utvidet i juli.

 

Her har jeg barnet hele tiden.

Skrevet

3 uker her, 1 uke hos pappaen.

Blir vel ca normalt samvær det.

Skrevet

Barnet er hos far annenhver helg fra fredag kl.16 til søndag kl.14.

Hun er 8 år, far ønsker ikke mer samvær.

Skrevet

Jeg har barna, og det er null samvær med far.

Skrevet

Far har annenhver uke fra torsdag etter skolen til søndag. Vi droppet en kveld i uka da det ble mye stress for barnet. Vi vurderer sammen å endre samværet til fredag til søndag i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...