Minesmå:)+en til! Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Her er det INGEN planer for en gangs skyld, og jeg skal nyte helga med familien min Deilig! God helg
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Slite meg ut med en nyfødt og ei på nesten 2 år. hehe Mannen jobber natt og med en nyfødt som skal ha mat en eller to ganger om natta og jenta vår som begynner å sutre i 3-tiden så tror jeg det blir en liten utfordring God helg til deg også!
Poteto Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 vi skal ikke så mye. tar det som det kommer skal få opp nytt tak i kjelleren etter en vannlekkasje i morgen, (mannen sin jobb) så eg tar vell jenta med meg ut en tur eller går på kafe God helg
Knøttefrøken Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Jeg skal jobbe nattevakter hele helgen.... BLÆÆÆÆÆÆ
Mammarama=) Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Prøve å komme meg på bena etter influensa, og jobbe litt. Har arbeidshelg..Sliter med vakta i ettermiddag, men håper å kunne jobbe resten...Surt å være syk =(
Monajenten Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Vi får besøk av en venninne og sønnen hennes imorgen:-) Skal lage taco til middag og bare kose oss!!
Tøffe Tøflus Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Sitter her med en sovende ettåring med magesjuke og feber... så redd det ikke blir gjort så mye hvis dette fortsetter. Skal egentlig i barnebursdag i morgen og skitur med et vennepar medbarn på søndag. Men vi får se...
You can do it! Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Vi skal kose oss hjemme med god mat i kveld, til svigermor en tur i morgen og i barnebursdag på søndag:) Blir en ganske sosial helg til oss å være.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Her har jeg vært hjemme med syk unge siden tirsdag. Hun har fortsatt feber og snørra renner, så tror det blir en veldig rolig helg. Heldigvis har mannen fri denne helgen, så da kan han underholde henne innimellom slik at jeg kan prøve å få ryddet i klesskapet mitt. Så tror det blir noen søppelsekker med klær som skal gies bort innen søndag (håper jeg ihvertfall).
Glajenta ♥ Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er hjemme alene hele helgen, når skjedde det sist? ;-) Jeg har ligget rett ut med influensa hele uken, så planen er å bli helt frisk igjen. Ellers skal jeg rydde, organisere og gjøre det fint og flott i det "nye" huset vårt;-) (flyttet inn i desember, men enda mye som ikke er på riktig plass...) Se ørten episoder med greys, spise sjokolade og sove lenge:-) God helg!
tante grusom master of law Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Lørdag: barnebursdag Søndag: skitur i nordmarka med familien. Satser på strålende sol!
flypapir Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Vi har langhelg stort sett hver helg (fre, lør,søn), så her er helgen alt godt igang Idag har vi vært på 2års kontroll med minstemann og handlet oss sofa. Etterpå bar det ut på skitur(på far&eldstejenta) og kos i solveggen etterpå. Resten av helgen skal mannen ha besøk av en kamerat, så vi skal i grunn bare slappe av og kose oss. Muligens en tur på badeland på søndagen
Verbena Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 I kveld: kolapse på sofaen! Forsåvidt i gang med den for lenge siden. Lørdag: ut en tur med gutta også en tur på senteret for å få tak i nye fotballsko og karnevalsdrakt til eldstemann. Søndagen. tror jeg vi går for avslapping! muligens en tur bort til svigers eller en runde på ski, eller begge deler =P
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 tja, gå til innkjøp av nye ski og prøve de nyinnkjøpte skøytene, ellers ikke noe annet enn å ta det helt med ro =) Mulig en kompis kommer på søndag =))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå