Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en del planer, som alle innebærer masse kos. Besøk til noen i familien, familiebading og kinobesøk. Samt kose oss med noe god mat og litt ekstra lørdagskvelden!!

Kanskje også få gått en lang tur, eller en annen fysisk familie aktivitet på søndagen?? Det prøver vi å få til hver søndag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mannen vekkreist i helga, så vi andre skal kose oss aleine. Dvs i natt søv lille hos farmor og farfar. Eg, mamma og eldste har hatt "kosetur" i leikebutikk + på kafé, og no i kveld har eg, eldste og besteveninna mi laga oss mat, og spelt litt spel saman før eldste la seg kl 21. Eg og veninna mi har spelt og kost oss fram til ho gjekk heim no nettopp.

I morgon skal vi i burdagsbesøk, då fyller nevøane våre hhv 1 og 12 år (storebror er ikkje heilt komfortabel med å dele bursdagen sin), og så veit eg ikkje om kanskje det blir ein svipptur innom min bror som OG har bursdag i morgon (vi prøver å samle det, så det ikkje blir så mange datoar å hugse på :P).

Har ikkje planar for søndagen, om det ikkje blåser storm og sluddar sidelengs (slik det har gjort i dag), håpar eg på ein tur ut med ungane.

Skrevet

Igår var vi bare hjemme og koste oss. Hadde god middag og så på sauen shaun =)

Idag skulle vi egentlig se på det nye huset til tante og onkel, men de avlyste. Så da blir det bare en tur på Obs for ukas tilbud på brus til mamma =P

Imorgen skal vi i middag til morfar og etter det blir det vel bare avslapping. Vi har hatt en lang og travel uke, så da er det godt å bare slappe av og ikke legge så mane planer =)

Skrevet

Igår etter at ungene var i seng slappet vi av, så nytt på nytt på tv og leste litt. Idag blir det en rolig dag med besøk ikveld. Imorgen håper jeg på på en tur ut med bål og grilling av pinnebrød. Kanskje vi rekker et kinobesøk også.

Skrevet

Her blir det å slappe av å se på tv idag, vi skal spise brennende kjærlighet.

Imorgen skal jeg på jobb ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...