blomstre Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=26546925
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 hehehe, den var ganske tvilsom ja...
Verbena Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 "det er nytt dusj den moderne dusjen som man kunne få varmt vann over heile kroppen. se på Bilde! " Lurer på hva man får i andre dusjer jeg? kaldt vann på halve kroppen og varmt på den andre halvdelen? eller på ingen... Kanskje jeg skal ringe han å spøre. Evnt er det noen som bor nært så kan dere sikkert bare stikke innom =P
Mor Løvehjerte Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Ååå, det var i grunnen veldig chic da! Ryddig og greit liksom. Hvor mange er vi som skal dele de 50 kvm? Jeg + et ektapar + utleieren + evt. dere? Så koselig da! Har noen flere kvm her hjemme, men her er det innmari rotete, mye leker og masse unger som maser hele tida. Dessuten har vi ikke sånn dusj (herregud, dere må da se at det er dusjhode på toppen + midt på!!!). Tenk så flott man kan få det! -sukk! Lurer på hva gubben sier hvis jeg flytter ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå