blomstre Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Startet med hat kl 0520 i dag... mest hat til meg selv som ikke hadde skrevet presentasjonen jeg skulle holde 0930. Men nå er det bare elsk, for det viste seg at jeg har kommet dit hen at jeg kunne flyte på erfaringen - hurra! ...og det er gløtt av sol, og snart snop og helg og alt mulig
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Flinking. Og ja, det er helg. Og jeg skal på ski etter jobb og før sfo. Er planen. Den bør ikke koke bort i kålen for da blir det sjølforakt og fredagshat og trøstespising i stedet.
blomstre Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2011 Sola skinner og jeg er så glad Det er fordi jeg treffer deg i dag Sola skinner og jeg er så glad Jeg har med pils og jeg har med prince Og alle prevensjoner som finnes Jeg har med pils og jeg har med prince i dag Jeg husker da vi møttes for første gang Det var sol og sommer og fuglene sang Og jeg var full av dritt, og du var drita full og det var kjærlighet ved første... na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na..... To i lag og en sommerdag Vi sleiker sol og vi tar oss et bad Og to i lag og en sommerdag, det er fint Og etterpå går vi hjem til deg Du kler av meg og jeg kler av deg Og etterpå går vi hjem til deg La alltid en jente sjekke deg Det er mye enklere spør du meg Og jeg var full av dritt, og du var drita full og det var kjærlighet ved første.... na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na.....
Anne-B. Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 - givende samtale på Adecco i går, om så ikke for jobbkarrieren, så for selvbevisstheten. - ravelry.com; har nettopp registrert mitt første håndarbeidsprosjekt der. Om dere ikke har konto der, så kom dere dit. Brukernavnet mitt er Anne-B der og, så kan vi være sy, strikke, hekle og perlevenner der. . har sendt avgårde en jobbsøknad. Da kjennes det ut som at jeg har gjort noe vettugt i dag og, og jeg belønner meg selv med å strikke på patentkåpa til mellomste. - vi får middagsbesøk i morra som har med seg Kulturbesserwisser (eller noe sånt, dette er annenhåndsinfo fra gubben). Det glædes til voksenselskap og brettspill. - fant et bokhyllesystem jeg kan lage selv. -grønne planter i stua - sola tittet nesten fram over fjellkammen
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 -hostesaft på resept er ganske elsk i dag! -legen min som ga meg sykemelding for i dag siden jeg har vært ansatt for kort tid til egenmelding. -kafe med to venninner etter 5-6 mnd uten at vi har klart å rote oss til det (kan ikke avlyses, mer hostesaft og ut på tur!
Verbena Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 - mamma og pappa!! snilleste menneskene i verden som setter inn litt (det var deres ord og ikke mine) penger på kontoen min, sånn at vi skal ha litt i reserve nå som dagpengene tar slutt. - Snille legen som tar mine allergibekymringer for eldstemann alvorlig! (ikke like kult at gutten måtte ta så mange blodprøver at han svimte av) - Knerten gifter seg på dvd og verdens beste gutter i sofaen! Herlig fredagskos!!!
Gulosten™ Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 - Vårt flunka nybygde hus er straks innflytningsklart, 220 m2 med boltreplass for 2 store og 2 små. - Ny og elskverdig jobb 10 meter fra det jeg elsker ALLER mest, med 45.000 mer i årslønn, og en halvtimes kortere arbeidsdag - Jeg ble kvitt den gamle drittjobben enklere enn jeg hadde trodd - ungene er hos hver sin besteforelder og får masse godteri, kos og oppmerksomhet så verdens mest utslitte mamma får sove godt en natt eller to - Kjæresten min, pappan til barna mine, og min beste venn og jeg skal ut å spise favorittmaten vår i morgen kveld, ETTER å ha sovet lenge så vi ikke sovner til desserten Høh, BARE elsk jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå