Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg fortalte mine nærmeste venner at jeg var gravid, 10 uker på vei. Og sa at det er ikke helt offentlig enda, så vil ikke at det skal ut på facebook. Er ikke særlig fan av fb, så gidder ikke ha hele livet mitt der. Og er enda ikke over de magiske 12 ukene. Men denne idioten av en venn, legger det ut på bloggen sin. Som hun legger ut link til på fb hver gang hun skriver et nytt inlegg. Og vips hadde jeg masse gratulasjoner på veggen min. Drit sur!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 OK, det var teit gjort, men jeg lurer seriøst på hva det er med folk som forteller hemmeligheter. Er det en hemmelighet så hold det for deg selv!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Skal man ikke kunne fortelle vennene sine hemmeligheter? Lurer på hvordan vennene dine er, 10:04..... Hadde blitt dritsur jeg også. Den venninna hadde fått sparken, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Mer eller mindre hemmelig, man legger uansett ikke ut slike ting på facebook -på vegne av sine venner. Spesielt ikke når vedkommende presiserer at hun ikke vil ha det på face. Kan hun være en smule misunnelig på deg HI?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Synes det var dårlig gjort av venninna di jeg. Til en god venninne skal en kunne fortelle det meste uten at det kommer videre, det synes iallefall jeg er et "must"!
3 nøtter til Askepott Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Sa du at hun ikke skulle si noe eller legge det ut på facebook da?
SameSara Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Når du forteller henne at det ikke er offentlig enda så er det ikke hennes jobb å offentliggjøre det. Jeg hadde blitt sur. Men nå vet du iallfall at venninna di er tett som en kurvstol og ikke til å stole på. ps. Gratulerer med svagerskapet:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Hvordan er man usøeriøst sur? Er du så "stor" at du kan bli gravid, vet du også at "det en vet, vet ingen, det to vet vet alle"
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Cause two can keep a secret If one of them is dead…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå