Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har........... lilla mascara! Ringer det noen åttitallsbjeller?
Gjest Yunie Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Elsker lilla. Lilla er best til alt. Kongeblå også.
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Det er faktisk kjempefint, nå leter jeg egt etter sånn sjøgrønn som jeg pleide å bruke, den var også fantastisk (og det er ikke ironi engang). Sjøgrønn mascara og lilla eyeliner husker jeg - skal teste ut om det funke motsatt også. Den sjøgrønne mascaraen ble borte sammen med resten av eiendelene mine på et ungdomshotell i Berlin i 1988...
blomstre Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har funnet lyseblå eyeliner frem fra glemselen! Men den fremhever ikke akkurat blå øyne i et blekt fjes altså... Kan jeg låne sjøgrønn?
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Selvsagt. Kan også låne deg gjenfunnet Clynol for hår som ikke skal ned igjen før syttendemai.
blomstre Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Nice! Hva vil du låne i gjengjeld da? Jeg har kul jakke og sokker med blondekant...?
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Det høres bra ut. Har du noen sånne skikkelig tjukke og neonfargede hårstrikker til Grorudpalme også?
blomstre Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Ja! Eller det vil si det er egentlig sånne akkupressurbånd til å ha rundt håndleddet mot bilsyke, men de er jo i strikk og neongule, så de bør funke
♡ A & E ♡ Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Skulle til å svare omgangssyka så lilla maskara høres råflott ut
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har begynt å bruke sjøgrønn eyeliner (eller strek som vi kalte det i gamledager) og kjenner at jeg misunner deg den lilla mascaraen litt! Jeg husker forøvrig at jeg pleide å bruke lilla lipliner på øynene for å få skikkelig dopdamelooken en stund på videregående. Lite tøff da vel;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 haha.. å som jeg føler meg ung når du sier det. jeg er litt mer der at jeg sier "jeg har råd til å kjøpe meg dior maskara"... haha. tror aldri jeg har sett en lilla en. men jeg har sett blå, blå maskara, blå stek som flettemette kaldte det og jeg husker at jeg brukte blå øyenskyge også brukte jeg rosa en stund med rosa skinn. sååå søt jeg var.. hah.. hvorfor i alle dager ville jeg være så søt? jo jeg ville kapre gutten i nabobutikken med et hespetre av en kjæring. det var selvsakt før jeg lærte at de bra menna får de dårlige kvinnene og motsatt. de to er fortsatt sammen og han er ikke heit mer. han har mistet glimtet i øye som fortellet at hjerte er hjemme og jeg går ikke lenger i rosa og blått
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Kjære lammekjøttfrøken, de har faktisk lilla på Vita akkurat nå, tror det er Gosh som lager dem (gidder ikke gå og se), men det er veldig forbigående så kjapp deg om du vil ha! Du skjønner, du ER ung!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 når jeg leser hva jeg skrev så innser jeg at jeg var litt fullere i går en jeg trodde jeg var... haha hm.. men hva kan jeg bruke lilla til? jeg er jo en rød og sort dame... hihi..som en levende cola er jeg ung? tenk jeg blir 27 i år, føler at jeg begyner å dra på åra. så det er godt at noen fremdeles ser på meg som ung jeg kjekket opp en som var 21 her om dagen.... det føltes ikke så kult når jeg fant ut alderen hans. når ble 21 åringer heite? jeg syntes jo ikke det når jeg selv var 21 en gang. men om jeg kjøpe en lilla, da må vi ha lillakveld hvor du lærer meg hvordan jeg bruker det... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå