Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Har HATET disse trådene før, men nå sliter vi så innmari med å bestemme navn selv. Kommer liksom ikke helt bort fra dette navnet, og det er et av navnene vi er enige om, men er veldig usikre på reaksjonene vi vil få på navnet. Så vil teste litt reaksjoner her... Hva synes du om navnet, hvilken skrivemåte ville du brukt, og hvordan ser du for deg en person med dette navnet er?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Har kun hørt det navnet 1 gang før. er vell eit ny motens navn som unge foreldre velger. kuttet ut "resten" av navnet. som Henrik.. ville valgt Emrik. navna uttales jo likt. så ser ikke helt poenget med å finne dummest måte å stave det på..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Enig med 09:11. Synes forøvrig det er litt tøft navn
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg liker ikke navnet. Men skal du bruke det bør det skrives Emrik.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Emrik?? Har aldri hørt navnet før. Høres litt ut som en skrivefeil....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Litt jålete. Støtter også å stave det Emrik
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Helt grusomt. Dessverre har jeg en kamerat som har fått en liten Emrik, som jeg skal hilse på for første gang i morgen. Får håpe ungen er søt i det minste...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Ei venninne har en Emrik, syns navnet er fint jeg da. De er ikke unge.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Vi er heller ikke unge, sånn midt på treet Er enig med dere i at det ser best ut med k, samboer som har snakket litt om ck, så måtte se litt hva andre synes. Tar gjerne imot flere tilbakemeldinger.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Jeg syns det er et veldig fint navn. Ville ha skrevet det Emrick. Hadde det faktisk som alternativ til sønnen vår. Jeg ser for meg en Emrick som en staut kar med bein i nesa. Syns det er i samme kategori som Erik, Eirik. Siden dere er enige om navnet så syns jeg dere skal gå for det Hva flertallet sier på bim tror jeg ikke er representativt for resten av befolkningen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes det er kjempefint, men har en venninne som har gitt det navnet til sønnen sin. Og nei, de er ikke unge, eller lavt utdannet:) Synes du skal gi barnet det navnet du synes er fint, og ikke tenke på hva anonyme mennesker på dib mener!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Takk for hyggelige svar Var forberedt på en del negative tilbakemeldinger her inne, vet hvordan det er her Men søkte opp Emrik i tidligere tråder også, VELDIG mye positivt da. Tror det går litt i bølgedaler her inne. Virker som om det var et populært navn her inne en stund i fjor.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes Emrik er kjempetøft! Jeg vurderte Embrik også, det er en litt annen versjon av det! Tøft navn
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Emrik er kjempefint :-) med ck blir det bare tullete!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Nå trodde jeg først det var hun maskråka som ikke kan stave tomlingene som begynte å mase om det navnet IGJEN - hun har vel startet typ 6 tråder om navnet Emrik. Syntes egentlig at navnet var fint før, nå minner det meg kun om tåpelige "Tommlingene". Bør definitivt skrives uten c :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Uvant navn, men fint tror jeg. Emrik. Ser for meg en liten gutt med store pene øyne og gele i luggen
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #18 Skrevet 4. februar 2011 Likar det godt Men må skrivast Emrik. Emrick ser rart ut og er litt too much.
SameSara Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 Emrik er den fineste skrivemåten, men selve navnet liker jeg ikke. Eirik er mye penere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå