Gå til innhold

Trenger litt nærhet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. ja nå er det snart tre mnd igjen av graviditeten min. Jeg merker at jeg er veldig følsom akkurat nå. Har en samboer som ikke er så interessert i barnet mittt når det er inne i magen. Han kommer aldri å tar meg på magen eller sier at han synes jeg erfin som gravid. Han gir meg aldri en klem eller holder rundt meg for å vise at han er glad i meg. De eneste gangene han kommer og tar på meg er når han har lyst på sex. Da tar han alle andre steder enn magen. Jeg leser om alle dere her inne som har kjærester som virkelig viser at de gleder seg til barnet er født osv. Jeg får ofte høre at jeg er negativ og at jeg er så treg for tiden at han ikke er fornøyd. Ikke så koselig å høre sånt akkurat nå som jeg er så følsom. vi har to gutter fra før som han er verdens beste pappa for. Han har hjulpet kjempe mye til. så jeg bekymrer meg ikke for det. Innimellom sier han at jeg må være forsiktig så jeg ikke detter osv, det er jo fint. Men savner alikevell den nærheten og at han viser at han bryr seg. Jeg vet ikke om det er bare er meg som blir lei meg for sånt. Hadde håpet at dette svangerskapet skulle blitt anderledes og at vi kunne gledet oss sammen. Jeg føler meg så alene. Lykke til alle sammen. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det høres veldig trist ut. Jeg trenger masse nærhet nå i svangerskapet og jeg er heldig som har en veldig kosete mann. Jeg synes du skal ta en ordentlig prat med mannen din og si akkurat hva du føler, og prøve å få han til å forstå at du trenger litt ekstra omsorg akkurat nå. Det er absolutt ikke for mye å kreve! Og du er ikke vanskelig om du ber om det. Det burde være en selvfølge! Håper det ordner seg, og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...