Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Er det greit å sende med sånn "bråkeleke" da? Gutten min har en nemo-telefon med lys og lyd som han absolutt vil ha med seg..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Ja, hvorfor ikke? På mine barns tingdag leker de ikke med tingen hele dagen. De sitter i ring og viser fra sin egen leke, og sier det de vil om den. De må vente på tur, og så kan de leke litt med den før den legges tilbake i hylla. Skjønner det kan bli slitsom hvis de leker med den hele dagen....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Der jeg jobber kommer barna med de lekene de selv vil, så det kommer ann på hva de ansatte godtar. Tipset er å ta med denne leken, men legge ved en annen leke også, og gi beskjed til de ansatte, om det blir for mye støy, så kan de bytte ut leken. Husk å prat med sønnen din om det, si at han får den med på en betingelse, han må ha med en stille leke, så om de ansatte mener det blir mye bråk, så må han være flink gutt og bytte de ut. Men som regel går det greit, de leker jo ikke med leken hele dagen, de viser de frem og leker med dem i samlingsstund
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Takk for svar og gode tips! Da får han med seg telefonen sin idag likevel, en glad gutt her nå HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Lekedager er så stress. Ungan SKAL ha med leke, og vil helst ha med den tøffeste leken. Syntes det er blitt mer en konkurranse dette her... Og hvis vi en eller annen gang glemmer leke... ramaskrik. Alle har jo leke med.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg vet! 2åringen her leker med alt mulig rare ting hun finner hjemme, men kan jo ikke sende med henne skoesker og trepinner i bhg liksom Må nesten ut og kjøpe til henne for å ha noe å sende med..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 eh? 2-åringen din har ikke En vanlig leke hjemme?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Min toåring elsker klesklyper . hehe... Han har masse leker, men klesklyper er helt topp! De kan han sette fast i alt mulig... Det var ikke jeg med den andre toåringen, ville bare si at det er flere av oss som har barn som elsker å leke med alt annet også Men hvis han vil ha med noe i bhg, så tar han alltid med thomas toget sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå