Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Hva er det? La oss si noe har vært ekkel mot deg på en eller annen måte, hva er den ultimate hevn?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Ha sex med typen og akkurat når det går for han, sier du at det er slutt...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Hvordan i alle dager kan det være den ultimate hevn? Det innebærer jo at du må ha sex med noen du skal hevne deg på... Hevnen må jo stå i forhold til det du skal hevne. Greit å måtte smake sin egen medisin.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Bryr meg ikke om hevn, kutter heller all kontakt med slike mennesker da jeg ikke trenger slikt i livet mitt. Hevn er barnslig.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Dette er en vandrehistorie da, tror jeg... Typen gjør det slutt med dama, og ber henne flytte ut så fort som mulig da den nye (tadaaa) dama skal flytte inn...Eksdama pakker sakene sine, og nydama kommer inn...det begynner å lukte merkelig i huset, og det blir verre og verre for hver dag som går. De sjekker kjøleskap og vasker det som vaskes kan, men lukta bare tiltar og det er helt forferdelig. Jeg mener det endte med at de leide inn rengjøringsbyrå...det viser seg i alle fall at eksdama omsorgsfullt hadde fylt gardinstengene med reker! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå