Gå til innhold

Definisjonen på dum, hva mener du?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite opplyste, bombastiske meninger uten rot i virkeligheten, nekter å innse feil til tross for at det de gjør/ sier helt åpenlyst er feil, forstår ikke ironi, fordømmende til noe, men er i neste øyeblikk ikke bedre selv....

Har hatt for stor dose dumt menneske idag og det verste er at dette mennesket er for dumt til å skjønne at h*n er bare helt idiotisk dum!!!

Grr!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker vanligvis ikke sånne ord.

Skrevet

Siden du blir opprørt av bombastiske meninger har du sannsynligvis like intolerante meninger selv.

Eksempelvis kan både palestinakomiteen og Israel-tilhengere si at de andre er lite opplyste og bombastiske. Men dette skyldes jo at hele saken er en varm potet.

Skrevet

Hi her:)

Nei jeg er ikke bombastisk i det hele tatt, men skulle jeg ha vært det hadde jeg sjekket fakta først for å unngå og drite meg ut.

Når jeg mener lite opplyst mener jeg at personen vet generelt lite om alt , skjønner ikke sosiale regler og normer..

F.eks ifølge denne personen er eggløsning noe man får i slutten av hver mnd ifølge denne personen, det nytter ikke å overbevise om no annet:(

Plagsomt når man hele dagen er tvunget til å høre på hva dette dumme mennesket presterer å si...

Skrevet

Du får bevise det da vet du. Det nytter ikke med argumenterer, da trengs fakta:)

Ellers må du bare lukke ørene for det denne personen sier.

Skrevet

Hmm, du beskrev akkurat et menneske jeg kjenner...

Skrevet

HI her igjen:-)

Jada tror vi kjenner mange slike, alle og enhver. Men vi unngår slike så godt vi kan..

Men desverre når man jobber sammen med et slikt menneske i team så er man nødt til å høre på dem, iallefall med et halvt øre.

Innimellom så kan man få litt gnagssår av disse personene spesielt når jeg blir "lille venn"- et med..Jeg fikk bare gnagssår og nok igår..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...