Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 vi kranglet og nå har han ikke sagt et pip til meg på 4 timer!Dritlei hele fyren! Barnslig gjort....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Be han sette seg ned, slik at dere får pratet ut... for det blir bare værre av å "gnage" på ting hver for dere.... eller så kan han jo bare dra bort, om han ignorerer deg
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 men hva skal jeg si, han gikk ned nå...skal legge seg høres det ut som:S
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Hva kranglet dere om? Noe alvorlig? Har du sagt noe veldig sårende til ham? Kanskje dette er den eneste måten han føler han kan komme noen vei på?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 bare vanlige ting...husarbeid,barn osv...skjer ofte desverre:(
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Tja, kunne jo ha vært mye verre. Dere kunne ha krangla og skreket til hverandre i 4 timer, begynt å sloss og han bare dratt sin vei (ut fra hele huset altså). Har du sagt noe til ham denne tida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå