Gå til innhold

I dag ble keisersnittdatoen satt:)


Raych

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer da:)

Greit å få en dato allerede nå :)

 

Vi skal på ul til uka, så får vi se hva som skjer med oss :) Har lavt liggende morkake, så er spent på om den har flyttet på seg :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy...Hvor mange uker før terminen fikk du ta keisersnittet???

Skal ha KS selv, men vet enda ikke om det blir 1 eller 2 uker før terminen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Vi venter også på neste ultralyd om tre uker for å få svar på om det blir KS eller naturlig fødsel. Har også lavtliggende morkake. Mange trekker seg jo oppover etterhvert, men for meg spiller det ingen rolle om det blir KS eller ikke.

 

Vi får holde hverandre oppdatert om hva det blir til da :) Plutselig havner vi i aprilklubben hele gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. jeg har også lavtliggende morkake. Var på kontroll nå i uke 28, å den ligger fortsatt der nede, men skal på kontroll igjen i uke 32, så får vi se.

 

Hvor mange uker var du i da du fikk satt KS dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hadde du termin da??? Lurer så på hvor lenge før man får ta ks.....

Jordmoren sa alt fra 3 uker før, men trodde det var normalt med 2 uker... Typisk de ikke tar det mer enn 1 uke før... Jeg vil to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 5. mai.

 

Jeg vil være akkurat fullgått 37 uker den dagen vi skal ta ks. Jeg skal føde ved St. Olavs hospital i Trondheim.

 

Det har vært klart at jeg skulle ha ks hele tiden, så det var bare å finne en passende dato nå på torsdag da jeg var inne på kontroll. Legen hadde datoen klar omtrent før jeg kom inn til henne, så det var ikke noen spesiell diskusjon om når det skulle skje.

 

Jeg holder meg i mai-klubben selv om jeg strengt tatt hører til april-klubben nå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flott at du har fått dato allerede da ;)

 

Jeg går også rundt og venter på om det blir ks eller ikke. Som noen over nevnte her, har jeg også lavtliggende morkake (previa marginalis/totalis), den har ligget på samme sted fra uke 5, siste kontroll i uke 27+0 lå den fortsatt foran åpningen og hindrer totalt vaginal fødsel, men skal inn igjen til kontroll om 3 uker, da vil jeg være i uke 32... er veldig spent på om det blir ks eller ikke ja, men sannsynligheten for at den vil flytte seg nå er vel ikke særlig stor...

 

Har UL termin 3 mai, og menstermin 5 mai, så vi ligger ganske likt i løypa da :)

 

Uansett, fint å ha fått en dato å forholde seg til da, lykke til ;)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i dag og morkaka lå helt perfekt nå :) Så her blir det nok vanlig fødsel om ikke noe anna skulle skje da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...