Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hun er bare helt fantastisk!Hun er den første jeg har trodd på når det gjelder overunaturlige ting:D Noen her som er blitt kontaktet av noen de kjenner via henne?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jeg lurer sterkt på hvordan hun forstår norsk, og klarer å oversette det til engelsk hehehe.... Åndene er norske, men hun forstår dem... Joda, hun treffer bra, det gjør hun
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 ja der sier du noe...hum;) mystisk....jeg skal på showet hennes jeg, tenk om hun kunne ha fått gjennom noen av dem jeg kjenner som er gått bort...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Alle som er klarsynt har jo sagt at det ikke er noe språk i åndeverden. Sagt på en annen måte, de kan snakke alle språk.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 23:19 Du har større sjangs for å nå gjennom om du snakker veldig til de/den du vil ha kontakt med. Be de kontakte henne.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 åj kanskje jeg skal gjøre det. Takk for tips:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå