Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 hehe, merkelig kanskje, men jeg trener balanse mens jeg pusser tenner. Står på ett ben med lukkede øyne. Hva gjør dere? Bare pusser liksom?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 ser ut vinduet med et tomt blikk å lar tankene strømme
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Stirrer på meg selv og lurer på hvor alle de grå hårene kom i fra. Er det mannen eller barna jeg kan klandre?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg pleier å tisse mens jeg pusser tenner... Hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Om kvelden kikker jeg meg studerende i speilet og ser på de sorte prikkene på nesa mi. Om morgenen løper jeg hysterisk rundt, rydder, kler på barn og pakker veska.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Om kvelden går jeg ofte ut i stua og ser på tv...pusse tenner er det kjedeligste jeg vet, i forhold til personlig hygiene og alt det der. På morgenen pusser jeg tenna mens jeg har lillen på stellebordet (20 cm fra vasken) så da bruker jeg ta av ham bleia så han får lufte stumpen i mens, og så "snakker" vi med grimaser og lyder og sånn :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Står på tå og vipper opp og ned, trener balanse og leggmuskler Etter fødselen så gjorde jeg knipeøvelser...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Jøss er imponert jeg Jeg klarer kun å konsentrere meg om å pusse ) Og jeg er IKKE mann hehe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Det er bare det at det er så himla kjedelig!!
Ranveig R Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Nett no sit eg på nett og les på DiB eller bloggar. Når eg er frisk og ikkje aaalt for trøtt går eg fort opp og ned trappa til gangen. Så har eg forbrent nokre kalorier den dagen og. Når eg tar munnskyll tar eg i gode perioder litt styrketrening med handvektene. Må berre passe på at eg ikkje tar så hardt i at eg blir andpusten og sprutar munnskyllevatn utover badet. I dei periodane eg trener mens eg pussar har eg heilt klart meir nøye munnhygiene, fordi når eg først er i gang med å gå i trappene kan eg like gjerne holde på eit minutt eller to ekstra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå