Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 SKRYTE SKRYTE AV SEG SELV! mammablogger altså
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Synes den var fin jeg :-) Tøft av deg å studere medisin med to små barn! Men kjekt å bli ferdig med det før de blir så store, enkelte turnuskandidater/ass.leger jobber jo nesten døgnet rundt!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 For noen utrolig vakre barn du har! Flink er du også som studerer så tunge studier med 2 små Er du alene med de?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Skryter a seg selv? hmm, må vel få lov til å skrive om seg selv omfailien uten at det blir tatt som skryt. Virker som en sterk og oppegående jente, som har 2 barn selv + adoptert mannens datter og studerer medisin
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Hva er det du mener hun skryter av da? Hadde det vert annerledes om det var hjelpepleier hun studerte til? Da hadde du vel ikke synes hun "skrøt"? Slutt å vær så misunnelig, det går kun utover deg selv!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Dette er ikke meg, men det er vel lov å skryte av ei flott venninne også? Hun studerer til å bli arkitekt, er interiørkonsulent, har to barn, jobb og maler og har utstillinger på fridtida i tillegg! Hvor kommer energien fra?? Utrolig flott blogg du hadde HI! Fantastisk at du klarer å studere medisin og ha tre barn i tillegg! Sterke damer!! Og absolutt lov å skryte av det!! http://mrs-hardy.blogspot.com/2011/02/det-var-en-gang.html
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Syns nå ikke hu skryter av seg selv. Hu skriver jo t.o.m at hu ligger etter med studiene pga flytting... Er det skryting så vet ikke jeg!!! Fin (helt vanlig) blogg av ei søt jente med nydelige barn!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Fikk lyst på sånn pizza med butterdeigbunn, jeg...nam nam....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Virker som en kjekk jente med 2 søte barn!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Du Mrs. Hardy-manageren! Begynner å bli rimelig lei av at bloggen hennes skal reklameres for i ørtogførti innlegg her inne. Er rimelig tydelig at det er for å få opp besøkstallene der inne.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 heisann, jeg skal ikke legge ut flere nå Syntes bare det var litt synd den andre linken jeg la ut ble ødelagt pga skrivemåten min! Jeg er ikke henne, men syntes bare hun er flink, så ville skryte! Men, du har helt rett og jeg skal ikke legge den ut flere ganger
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Om hun bor i Rogaland så studerer hun vel ikke til å bli arkitekt MNAL. Virker som hun studerer arkitetur og design, og om det er ved Fiuni så kvalifiserer det ikke til å bli medlem av Norske arkitekters landsforbund. "Arkitekt" er jo ikke en beskyttet tittel, så alle kan jo kalle seg arkitekt, men arkitet MNAL er det som er beskyttet og det får man bare ved skoler i Bergen, Trondheim og Oslo.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Hmm.. da beklager jeg. Noe jeg har misforstått der da! Flink mamma med mange baller i lufta er hun hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå