ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Altså, vi begynte med lindbergs igjen rett over nyttår, og det går bra. Vekta går nedover og bra er det Men jeg har de siste dagene blitt så rar i ansiktet. Det klør og jeg kjenner at jeg liksom er blitt så ruglete under huden. Men det er ikke kviser. Har aldri vært så flink til å rense ansiktet morgen og kveld, så begynte å rense med en rense gele fra avene (apoteket) for fet hud. Hjalp ikke noe. Men jeg har også brukt en annen type krem etter at jeg begynte å trene (har et sett med kremer og såper osv liggende i bagen), så har tenkt at det kan være den.. Men vet ikke altså.. Tror egentlig at jeg har blandingshud, kjenner meg stram i huden etter vask, men kan bli litt glinsende utover dagen. Noen som kan ha noen tips til hva jeg kan gjøre? Hva bør jeg bruke av renseprodukter og kremer? Har tendenser til uren hud i perioder, og svarte prikker på nesa. Takker for hjelp
BellaSuz Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Tror ikke jeg kan hjelpe deg, men jeg våknet for to dager siden og var helt "vablete" i ansiktet, det klør og er ruglete akkurat som deg. Trenger tips og råd jeg også! Bruekr vanligvis MD Formulations som funker knall, men ser ikke ut til at det virker som det skal disse siste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå