Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Min lille gutt på 3 år snorker noe helt utrolig... jeg har lurt på om han kanskje har store mandler... eller er det vanlig at så små barn snorker så mye??
Glajenta ♥ Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 *rekker opp hånda* Hihi. Datteren min kan virkelig snorke som en mann, men det er vel bare når hun er tett i nesa og ligger på ryggen... Flere ganger hun har ligget i senga med oss, og jeg har dyttet og dyttet på mannen for å få han til å slutte å snorke, og så innsett at det er frøkna på 2 som snorker så det rister ;-)
solita 06 Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Min snorket som en gammel mann helt til han fikk fjernet svære polypper!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2011 han er ikke forkjøla... kanskje jeg skal få en time til legen til han da? om det ikke er veldig vanlig at de snorker så mye når de er så små, he he!
Snakkelittmeddeg Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Mini her snorket som en mann frem til polyppene ble fjernet i januar i fjor. Nå har han begynt igjen (og jeg som var så glad for å blir kvitt eksen sin snorking ) venter på innkallelse til operasjon av mandlene.. De vokste enormt etter polyppene ble fjernet, og han er småforkjølet hele tiden... Bedre å sjekke hos legen og eventuelt får henvisning videre til ønh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå