lionking Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 .. til gynekolog. Hvor lang tid tok det fra henvisningen ble sendt, til du fikk komme til gynekologen?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg ble henvist pga tidlig ultralyd og den jeg ville til hadde faktisk ikke tid til å ta meg inn... Denne tidlige ultralyden skal tas innen en viss uke så det var ikke så mye å gå på. Jeg måtte dra privat og betale selv. Tror det kommer veldig an på hvilken gynekolog du er henvist til. Håper det går raskt for deg:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Tror det kommer an på hvorfor du er henvist. Jeg ble henvist til gyn pga vonde, hyppige kynnere. De skulle sjekke om livmorhalsen var modnet. Legen sendte henvisningen tirsdag, de ringte fra gynekologsenteret ondsag og ga meg time torsdag. :-) Alt var heldigvis bra med meg. Noen situasjoner regnes som øyeblikkelig hjelp og da tar de deg inn raskt. Jeg tror f.eks. de prioriterer deg dersom du har blødninger og er gravid. Uten at jeg er helt sikker!
lionking Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2011 Takker for svar =) Her er det snakk om henvisning pga. kort lutealfase og spotting... Noen erfaringer?=)
vilja80 Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Det kommer som tidligere nevnt her an på årsak, og sikkert også bosted. Jeg bor i Oslo. Min fastlege følger ikke opp gravide, men henviser alle til gynekolog. Fordi jeg hadde flere aborter bak meg, ba hun om at jeg fikk time raskt i henvisningen, og jeg fikk time to uker senere (kunne kanskje ha kommet inn før, men det er ikke mye å se på ul før uke 7, så derfor ventet de). Jeg vet dessverre ikke hvordan det er når det gjelder utredning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå