Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Mine svigerforeldre er veldig bra mennesker, og stiller opp og er folkelige og hyggelige. Men synes jeg det er "rart" at de flytter på ting hjemme hos meg og mannen min. Er ikke snakk om store ting, feks. hvor et teppe er plassert, en stol plassert, blomster flyttet på ol. Sikkert ikke vondt ment, men i beste mening, men jeg synes det er litt rart. Er alltid nyssjerrig hver gang de er barnevakt på hvordan det ser ut når jeg kommer hjem. Er ikke en "stor" sak, men ville bare fortelle om det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Hehehe, ikke det værste noen kan gjøre. Du får gjøre det samme neste gang du er hos dem, hehe. Så får vi se om dem finner ut av det:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Høres ut som mormor, hehe;) Hun ommøblerte, hang opp bilder etc hjemme hos oss gjennom oppveksten min, til min mors fortvilelse. Vet ikke helt hvorfor hun følte at det var hennes oppgave, men hun mente det vel bare godt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Ja, hadde vært litt morsomt om du flyttet på skittentøykorga deres neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå