Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Her er dealen: Vi er ikke lengre sammen og skal flytte 5 timer unna hverandre. Eneste sjangse jeg har for å se dattera mi er at jeg kommer på besøk i helgene.. Hun er livredd for å ikke få støtte fra nav, fordi jeg sover under samme tak i helgene.. er det virkelig ikke lov? må jeg ta meg inn på hotell hver helg? eller de helgene jeg kommer? det er faktisk en liten komune og ingen hotell eller lignende i nærheten.. Man kan ha venner og andre under samme tak? men ikke eksn som er der for å se sin datter? Min mening er at denne loven kun er for at folk ikke skal være sammen, og late som den ene forsørger ungen?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Du har skrevet dette innlegget før og da fikk du flere godt svar. Du får lete det opp og faktisk lese de svarene du fikk sist
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 det inlegget hadde 2 svar og de var forskjellige. så det hjalp meg ikke mye.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Dere kan ikke sove under samme tak når hun mottar stønader som alenemor. Og ettersom det er du som flytter så er det du som må ordne med overnatting når du skal ha samvær med dine barn. Hun er ikke forpliktet til å la deg sove over og når hun sier at hun faktisk ikke kan la deg sove over så stemmer det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 så det vil si at jeg aldri kan se min datter? ap på sitt beste. det er ingen problem at jeg sover på sofaen, men hun er redd for å ikke få stønadan.. Jeg syns denne regelen er helt absurd. Hvordan kan man ha en sjangs til å ordne opp senere u livet når man ikke har lov til å omgås?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Kan du ikke spørre nav? Forklare dem at du må reise langt for å se datteren din, men at dere ikke lever i et forhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå