Gå til innhold

Hva skal dere i vinterferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vinteferie, eller har barn på skolen..

Hva skal dere finne på i vinterferien?

 

Jeg sitter her å vrir hodet litt. Lillejenta har jo ferie, pappan tar et par dager fri og jeg har fri. Men, hva skal vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Praha alle mann :o)

Skrevet

Jeg er lærer og har vinterferie. Jeg skal til Østerrike noen dager, mann og barn skal være på jobb og i barnehage.

Skrevet

Vi skal kose oss hjemme!

Lange, late morgener, tur ut, gjøre ting inne og bare være sammen.

Vi har snakket litt om å ta et par dager på hotell med basseng og spa. Men jeg vet ikke helt jeg. Føler egentlig mest for å bare være hjemme og kose oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...