Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Nå har jeg vært buzzador i en periode, og har vært med å buzze masse gøy!! Har du og lyst til å prøve ut nye produkter, og la venner også prøve? https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=NO&refstr=Minaw__
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 er med. er så utroli lite med produkter. er en kampanje i året viss man er heldig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Har vært med i 3 år og ikke fått invit. til en eneste kampanje. Jeg er visst en særdeles uinteressant person
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg var med på 5 eller 6 forskjellige bare i 2010
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Har du oppdatert inne på buzzador sine sider etterhvert? Det er ganske viktig å føre opp flere barn, om du får husdyr etc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Oppdaterte de 2 første årene, men nå gidder jeg ikke lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå