Gå til innhold

Gi meg motivasjon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25år og har fortsatt ikke tatt førerkortet ennå. Jeg bruker 1 time ekstra om dagen på å komme meg til og fra jobb fordi jeg må ta busser. Jeg og samboer har ett barn sammen, og uten førerkort blir det håpløst for oss å ha et barn til enda vi har lyst på flere barn nå. Vi vil også kjøpe oss hus, men for å få råd til et hus så må vi kjøpe litt utenfor byen - noe som jo er umulig når jeg ikke har bil.

Dette forbanna førerkortet står altså i veien for barn og hus for oss, men likevel så sitter det så himla langt inne å ta kjøretimer. Jeg liker ikke å kjøre, jeg er redd og jeg føler at jeg har null kontroll.. Vi har pengene til førerkort til meg, men jeg er bare så utrolig treig og redd.

Jeg ser på alle småjentene som kjører fordi og tenker "ALLE får det jo til, hvorfor ikke jeg??".. Jeg vil såå gjerne, så folkens- motiver meg til å få ræva i gir :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke motivasjon. Du trenger bare å bestemme deg for å ringe de, og få ræva i gir. Gjør det i morgen.

Begynner ballen først å rulle, så er det gjort.

Skrevet

sånn var eg og. fikk lappen da eg var 21. det verste var å bestille time 1 kjøretime snakket vi stort sett, om at eg var redd å gjore dette kun for eg måtte.

etter det gledet eg meg hver gang! jenta var 1 år da eg fikk lappen. å vi sparte mye tid! kjøpte og hus eit stykke frå jobb og bhg..

så kom igjen å bestill time! du klarer det! si du er 25 så er det en del ting som er lettere å gjøre. (tenker mer logisk)

Skrevet

Leit opp nr i kveld.. Ha det klart og ring etter morrakaffen.. Hilsen første annie.

Skrevet

Huff, guri meg så skummelt. Men dere har jo rett. Må jo bare kaste meg ut i det. Har ingen å øvelseskjøre med privat heller, så har omtrent ingen kjøre-erfaring. Men, hvorfor skal ikke jeg klare det når alle andre klarer det!!

HI

Skrevet

Regner med at du var kjempetrygg som nybakt mor også ??? Hmmm ikke det, vel nå har du trening og øvelse gjør mester! INGEN er verdensmestre og har full kontroll første gangen de setter seg bak rattet..

GJør som annie sier over her finn frem nr å RING!!! I morgen er den første dagen av resten av livet MAKE IT COUNT!!

Skrevet

Hehe nei langt ifra!! :) Men følte heller ikke at jeg risikerte mitt eller andres liv som nybakt mor ;) Men ser poenget ditt, alt må læres!! Og herregud så deilig det hadde vært med en bil til sommeren!! Forventer jeg for mye å klare lappen på 5mnd når jeg bare såvidt har kjørt før? Vil kanskje bare ha tid til kjøretimer 1 gang i uka max :/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...