Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Skulle gjerne fått arva litt jentetøy (bukser, gensre, bodyer, evt uteklær).. Noen som har klær i skapet de kan tenke seg å gi bort? Eller rygger alle bort mtp alle historiene som har versert her inne om folk som ikke henter pakkene sine osv??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan jo ta en sjekk, vet ikke hvor mye jeg har, for gir en del til en venninne. Og mye blir jo styggt etter å bli godt brukt i bhg. Men som sagt, jeg kan ta en kikk(får ikke gjort det akkurat nå da, men i løpet av helgen) Hvor bor du? Er jo lettest hvis det er i nærheten sån at du kan se gjennom klæra for så å finne ut hvilke du vil ha:) Send meg en pm med mailadressen din så kan jeg sende en mail når jeg har sjekket:)
trebarnsmamma84 Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Har sendt deg ein pm Lita tulla&Stor gutt...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2011 Bluberrypai: Får ikke sendt deg pm...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Da burdte du få sendt pm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå