Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg vil ha! Et par vegger som må males bare, det er det hele. Ellers er alt perfekt! Elsker hovudsoverommet. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/1/29/3/265/488/83_1112731871.jpg&finnkode=26548883
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Eg og vil ha! så eg tror vi får bytte på å bo der
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Ikke helt min stil, dølle fliser og dessuten er det midtd i et byggefelt med MASSE naboer... Men, hvis du har råd og elsker det go 4 it!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Prøvde å svare i sted, men vet ikke om det ble lagret. Får ikke sett alle svarene. Synes det var glorete og harry. Men smaken er som baken, så lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Det var svinaktig harry! Skikkelig charter feber! Og trangt mellom husene..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Grusomt!!!!! Harry!!!! laaangt fra min stil, men smaken er som kjent som baken...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 jeg liker små, gammeldagse hus med alle soverom i 2. etasje med litt lav takhøyde ^^ Også intime kjøkken med plass til gjester rundt et skikkelig kjøkkenbord ved et koselig vindu. "tykke" vegger og skikkelig tregulv. Dog, jeg er mer moderne når det kommer til bad, helst lyse fliser og forseggjort med skikkelig dusjhjørne evnt pent badekar, så badet kunne jeg gjerne tatt, men i et myye mindre hus med mer landlig preg Så ikke min smak, men sikkert flott hvis man liker litt luksus og vil imponere ved middagselskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå