Gå til innhold

Uff, bekymret. Flytur i morgen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og minstemann skal ut å fly i morgen, fra vestlandet til østlkandet. I et Widerøe propellfly.

 

Det har meldt 20 - 25 sekundmeter vind i morgen, både på kysten og i fjellet, og jeg kjennet at det liker jeg skikkelig dårlig.

Hvor trygt er det egentlig å fly i slik vind ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20-25 sekundmeter er ikke uvanlig på Vestlandet. Men allikevel sjelden at fly blir innstilt pga vind.

Og når skjedde det sist en flyulykke forårsaket av været i Norge?

 

Du kan nok slappe av. Anser de været som uforsvarlig å fly i, innstiller de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...