Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Noen som har "hvit" vaskehjelp og vil fortelle hva dere betaler per time? Gjelder vanlig husvask av enebolig. Har hatt vaskehjelp "svart" før og vil gjerne ha ryddige forhold nå, men lurer på hvor mye jeg må regne med å betale?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Vi har hvit og betaler 180 kr timen + moms.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tar 370 inkl moms som "hvit" vaskehjelp
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Betaler dere da arbeidsgiveravgift? Hva med utstyr? Kjøring? Har dere ansatt henne/ham? Ingen bedrift kan klare seg med bare 200 kr timen + skatt. Da er det underbetalt som bare FY! Jeg har budsjett, som er minimalt i forhold til store byråer, og jeg ligger under minimum for å kunne betale lønn og offentlige avgifter. Men så er det bare meg i mitt firma. En må tenke på pensjon for den som jobber, og det koster også penger. Det er ikke kun skatt..... Hilsen meg som tar 370,- pr time inkl moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå