Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Vell, med 2 svangerskap bak meg har jeg takket gudene for at jeg har sluppet unna denne kvalmen, men neida, skulle få den denne gangen jeg og :/ Uansett, Alt har kommet i retur de siste 4-5 dagene, i dag da middagen bestemte seg for å komme i retur ble det også med litt blod... Er det normalt, eller noe jeg burde reagere på? Tenkte kanskje det kunne forklares med at så mye oppkast gjør en sår i hals og svelg eller noe...?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har kastet opp/brekket meg hovedsakelig om morgenen, før jeg har fått i meg noe mat. Da kommer det bare skum og galle opp, men noen ganger så jeg også små blodflekker. Jeg ble litt bekymret, men regner egentlig også med at det er slimhinnene som er irriterte. Spyingen har gitt seg for meg nå, og jeg har ikke tnekt noe mer på det.
Ranveig R Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Det er sannsynlegvis ei ufarleg forklaring, men hadde eg kasta opp blod (sjølv om det er lite) hadde eg tatt ein telefon til legen for å be om råd. Det skal jo ikkje vere blod inni mage-tarmsystemet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 jeg kastet opp litt blod noen ganger da jeg var gravid....Ringte lege, og fikk beskjed om at det antagelig var fordi halsen ble så ekstremt sår pga mye oppkast. Sjekket det ikke noe videre, og det gikk over. Men ta en telefon til legen hvis du er bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå