craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Viss man kjøper togbillett på toget med visabankkort, blir det da trekt av visa delen? Slik at man må underskrive? Kan man da betale en togbillett uten dekning på bankkortet?
Mammaen til Isak Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ja det går på visa delen, man må ha et visakort for å kunne betale på toget. Billetten blir riktig nok 20kr dyrere når man ikke kjøper den i automat. De trekker kortet gjennom leseren på billettmaskina si, du skriver ikke under. Jeg betaler ofte med kort på toget, noen ganger sjekker de om jeg ligner på bilde, andre ganger ikke. Har betalt med samboerns kort på toget også, det gikk greit det og Og ja, i praksis kan kortet ditt være tomt. nsb reserverer beløpet hos visa og det blir trekt etter noen dager. Jeg ser at det varierer veldig , noen dager blir det trukket etter 3-4 dager , andre ganger kan det gå opp mot 2 uker. Men om kontoen din står i null vil jo den gå i minus etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå