Gå til innhold

SNUSER DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og alle mine venninner har snust i noen år nå, men nå begynner noen av oss å slutte.. Syns ikke det ser så fresht ut, men fy søren så digg det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter maange års røyking begynte jeg å snuse etter hvert. Ble mer praktisk hehe. Men så ble jeg gravid og da slutta jeg selvsagt med det og. Tok et par poser i jula, og trodde jeg skulle bli kjempekvalm, men det var bare fantastisk godt, hehe :P Kommer aldri til å begynne igjen. Dyr vane...

Skrevet

Helt enig, ser ikke så bra ut men Gud hvor godt det er å ta seg en pose;) selv sluttet jeg da jeg ble gravid, men merker at jeg savner det ennå!

Skrevet

Jeg elsker snusen min!!! Men er bare de nærmeste som vet at jeg snuser. Klarer meg faktisk hele arbeidsdagen uten.

Og etter middag, når minsten ser barnetv og mor har drukket kaffen sin- da er lykken komplett med en skruff!

Skrevet

Snuser litt av og til ja :)

Vises ikke så godt,så ikke alle som vet det:)

Skrevet

Oh Yes snus er mm.....jeg røyka før og kutta det ut med snus, men gud hvor godt det er med en catch eller en general til kaffen. men jeg ammer, det har jeg dårlig samvittighet for at lille får i seg dritten jeg snuser men har ikke klart å holde opp av den grunn for det er en av de få tinga jeg tydligvis ikke klarer å stoppe.så fy på lanken der på meg, men jeg gir ikke opp ammingen fordet.

Skrevet

ja, gjort det lenge.

Men klarte å slutte i svangerskapet og under ammingen.

Dessverre kjøpte jeg en boks da jeg sluttet å amme, dumme meg...

Alltid lurt litt på det med amming og snus, hvordan folk TØR!

Eller de som snuser mens de er gravide???

Skrevet

Det blir vel noe av det samme som røyking og amming. Nikotinet går over i morsmelken, men allikevell er det anbefalt å amme selv om man ikke kan kutte ut å snuse. For det er visnok bedre med amming og snus, enn og ikke amme i det heletatt!

Skrevet

jeg røyket før, men sluttet når jeg ble prøver. Eneste som var litt dritt, var at jeg ikke klarte å holde meg nikotinfri når jeg ble gravid, var så amper som juling, og suget ble forsterket som bare det av hormoner :( Så da begynte jeg med snus. Jeg tenker som så at det var bedre enn røyken ;) Men kan gå en hel dag uten så lenge jeg ikke sitter hjemme, så i helga snuser jeg mer enn ellers hvis det ikke står noe på planen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...