Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 nachos..?? knis... seriøst..dette spiser vi ofte på en fredag.. sushi eller en grønn salat med rød løk, krutonger, soltørka tomater, steikt scampi og steikt kyllingfilet ( godt krydret) og en form for ost i lake ( type feta, norvegia el..) . Gjerne sammen med foccacia... NAM NAM.. noe som jeg har tatt med meg hjemmefra..fra "gamledager".... terteskjell fyllt med små fiskeboller, og rekr... og hvit saus over.. Og så et par steikte scampi eller kamskjell på toppen.... fyllte baguetter... Rett og slett hattings baguetter..eller minibaguetter... fyllt med toro pizzafyll med kjøttdeig i, ekstra mais, løk, paprika.. ost på toppen og inni ovnen... det var litt av det jeg kom på nå...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 nachos..?? knis... seriøst..dette spiser vi ofte på en fredag.. sushi eller en grønn salat med rød løk, krutonger, soltørka tomater, steikt scampi og steikt kyllingfilet ( godt krydret) og en form for ost i lake ( type feta, norvegia el..) . Gjerne sammen med foccacia... NAM NAM.. noe som jeg har tatt med meg hjemmefra..fra "gamledager".... terteskjell fyllt med små fiskeboller, og rekr... og hvit saus over.. Og så et par steikte scampi eller kamskjell på toppen.... fyllte baguetter... Rett og slett hattings baguetter..eller minibaguetter... fyllt med toro pizzafyll med kjøttdeig i, ekstra mais, løk, paprika.. ost på toppen og inni ovnen... det var litt av det jeg kom på nå...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Hjemmelaget pizza Lasagne med salat og hvitløksbaguetter Hjemmelaget biffsnadder Meksikansk gryte med salat og baguetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå