Gå til innhold

Hvordan gjør dere andre foreldre med barn som har leddgikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har netopp kommet hjemfra sykehuset, allerde i morgen må jeg komme forsent på jobb for hun sklal ha vaksine, netse fradag skal hun ha Embrell. det skal tas bloddprøver annenhvør uke, hun kan bli dårlig av disse medesinene, lavere imunforsavr så terskelen for å holde hun hjemme skal være meget lav. Hvordan løser andre slikt praktisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må tro du har ekstra sykedager til sånt. Det har min søster.

Skrevet

jeg har jeg 10 ekatra dager i om datteren blir syk, mne jeg kan jo ikk nruke en slik dag en gang i uken når vi skal ta sprøyeter og blofprøver.

Skrevet

Du trenger vel ikke fri for å ta sprøyter, det kan du da gjøre hjemme på kvelden. Det gjør vi her hvertfall. Du må jo ha fri for å komme deg til legen. Men du og din mann må jo bytte på.

Skrevet

Ikke sankk om ate jeg stikker datteren min med sprøyte.

Skrevet

Kan du ikke sette embel selv? Da sparer dere jo litt tid.

Lykke til. Har ikke barn med leddgikt men har hatt leddgikt siden jeg var svært ung selv. Husk, for mange med barneleddgikt brenner sykdommen ut.

Skrevet

Beklager, så ikke at du ikke ville gi sprøyte selv. Det kommer en ny leddgiktmedisin nå, som er svært lik embrel, men det virker over en mnd. Får hun en eller to doser embrel i uken? Hvis du får sånn sprøytepen som diabetikere har så er det mye mindre smertefullt, og enklere å gi sprøyten.

Skrevet

jeg vet ikke får ordne fri på jobben de første gangene til hun blir vandt til det, hun er bare år on begynner å sette selv når hun brgynner å bli vandt til de. Om det blir vansklig på jobben går jeg ned i stilling enkelt og greit. Hennes helse går først.

Skrevet

Jeg trur du fort vil bli komfortabel med å gi disse sprøytene selv. Vi gir vesla vår veksthormon hver kveld og det er ingen som helst kunst. Men i verste fall og du ikke på noe vis vil gjøre dette selv trur jeg faktisk du kan få til en ordning med at hjemmesykepleien kan komme hjem til dere og gjøre dette. Sjekk ihvertfall ut om muligheten.

Skrevet

uansett så sa de på sykehuset de skulle settespå legekontoret .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...