Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Endelig har jeg kalrt teorien på førerkort. Har prøvd 6 ganger på 3 år. Grunnen til det er at jeg har blitt så innmare demotivert hvergang jeg har fått "ikke bestått". Prøvde senest i ormjula og fikk da 9 feil. Prøvde i dag og joda der kom det "Gratulerer, du har bestått" og tommel opp :-D Så nå har jeg bestilt kjøretime (mandag) der oppkjøringen blir bestilt så er det bare å glede seg med førerkort og en liten spire som kommer om noen mnd :-D For dere som klarte det med en gang, superbra for dere .-D Men jeg sliter med hjerneteppe og konsentrasjonsvansker når det kommer til teori / prøver. Gjort det gjennom hele skoletiden også, så ikke kom med spydigheter er dere snill :-D
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 gratulerer så mye!! Lykke til med oppkjøring
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer så mye! Kan tenke meg det er deilig å endelig være ferdig med den, så i dag har du lov til å juble;)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer! Skulle ønske jeg også kunne få ut fingern å ta teorien snart
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 gratulerer så mye...får håpe jeg klarer den snart også da,har prøvd en gang og fikk da 9 feil...blir skikkelig demotivert av det ja men får vel få ut fingern og prøve igjen snart..=)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Vet det er lettere sagt enn gjort men man må bare lese. Har også brukt en side på nettet som heter www.teoritentamen.no Lykke til dere også og TUSEN takk :-D Blir oppkjøring i løpet av 6 uker fikk jeg vite av kjøreskolen i dag så det blir deeeeeiiiilig :-) (er 26 år og føler meg som ei fjortis :-p ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå