Gå til innhold

Hysj... Jeg har en hemlighet!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid og har heller ingen elsker, MEN i helgen skal jeg være hjemme!! Jeg skal ikke jobbe, jeg skal ikke ha besøk av noe slag og JEG GLEDER MEG!!!!!! ¨

 

Dette blir første helgen siden lenge før jul hvor bare jeg og barna skal KOSE oss hjemme!!! Selvfølgelig tørr jeg ikke å si det til noen for da kommer de vel på besøk uansett hvor mye jeg sier nei, så hvis folk spørr skal jeg si til x at y kommer på besøk osv...

 

Sa jeg at jeg GLEDER MEG NOE SINNSYKT TIL HELGA!!! JAAA!! Det kan snø glasskår cause I don`t care!!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg slår ofte bare av telefonen..

Skrevet

Jeg slår aldri av telefonen. Lar bare være å ta den. Ser på displayet hvem som ringer, og så venter jeg bare til den slutter.

Skrevet

Da får jeg så mye pes. Må bare slå av og si jeg var tom for strøm...

Skrevet

Har du sånne venner som ringer før de kommer du da?

 

Mine bare møter opp. Tørr vel ikke å logge meg på face heller, da ser de at jeg er hjemme og antar at jeg siiiiikkkert har både tid og ork til dem og barna.. Det er jo sååååå koslig sammen med dere! (misforstå meg rett, det er veldig koslig innimellom, men nå er jeg drittlei venner for en stund... )

HI

Skrevet

Skjønner deg godt, HI. Jeg nyter kvelder i ro og fred, uten besøk av noen.

 

Hilsen en "ensom ulv"

Skrevet

Det staves hemmelighet.

 

Kanskje du bør bruke tiden til å øve på rettskriving?

Skrevet

Ellers så kunne jeg bare ha invitert deg på besøk, du virker nemlig såååå utrolig koslig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...