Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Er det da vanlig å forvente at man (som ung dame) skal ligge med husets eier en gang imellom, som en slags tilleggsytelse utenom husleia? Hittil har jeg ligget med ham tre ganger, hver gang fordi jeg var litt seint ute med betalingen. Da sa han at det kunne oppveies ved naturalytelser. Hvis jeg nekter kan jeg vel sies opp da?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Det er nok ganske vanlig, ja. Vi gjør det også på den måten, dvs hos oss er det jeg som påtar meg den oppgaven, siden leieboeren vår er en mann. Tror ikke han har noe imot det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Helt vanlig...visste du ikke det?? snømåking eller sex... hos oss kan de velge lissom....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Alternativet til sex er å betale desto høyere husleie. Fordelen med naturalytelser er dessuten at de ikke blir skattlagt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Det er nok relativt vanlig, men jeg vil ikke kalle det normalt akkurat..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Jeg bor et sted med 8 leiligheter, vi er 7 kvinner og en mann som leier. Heldigvis finner utleier seg i at jeg har påtatt meg den mannlige leietakerens "plikter" også. Grei ordning, jeg er alenemor og i manko på sex=)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Uff, jeg føler meg skikkelig lurt. Er alenemor som leier og har ALDRI fått ligge med huseier. Lenge siden sist gang så hadde jammen gjort seg. Dette skal absolutt tas opp neste gang jeg snakker med han.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har heller ikke fått ligge med huseier, hmm skikkelig dårlig:( men han måker snø for meg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå