Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hva heter basen som man kan bruke i bilen uten isofix system,da jeg har en eldre bil uten dette.Men ser helt klart verdien av og ha en base,så enkelt, klikk inn,klikk ut Noen som kanskje har denne basen? På forhånd takk for hjelpen:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Easybase heter den som kun brukes med setebelte. EasyFixbasen kan brukes enten med setebelte eller isofix.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Tusen takk:) sitter på nett og skal bestille stol fra tyskland,men der hadde de flere baser og velge mellom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå