Gå til innhold

Hvordan restarter jeg iPhonen min???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som i innstillinger, generelt og nullstill?

Skrevet

nei, jeg mener når den ikke funker helt....mistet den i gulvet og nå er den litt koko..har vært det før og da restartet jeg den men husker ikke hvordan......

Skrevet

som å trykke inn og holde inne knappen oppe til høyre?

Skrevet

trykk og hold inne både tastelåsknappen og hjemknappen samtidig.. ikke slipp før applelogoen kommer ;)

Skrevet

Ingenting som funker....den runde knappen funker rett og slett ikke!! Jeg får sendt meld men kommer meg ikke ut av menyen igjen, da må jeg slå av og på for å komme meg inn på en annen...kan ringe men ingen hører meg.........

Skrevet

da regner jeg med at dersom du prøver å lade den så vil den ikke det heller??

samme problemet jeg har med min.

det er en ledning inni der som ikke sitter på plass.. og når den er løs så er det akkurat som at den nederste delen av tlf ikke funker..

jeg måtte sende den til rep 1. gangen.. og nå er den sånn igjen og har ikke orka å sende den avgårde.. har ikke forsikring så må gjøre det privat også.. men er heldigvis en JÆVLA dyktig reparatør i stavanger!! dit sendte jeg min! og for en service!! :D

skal nok sende min til han en gang til.. og nå skal jeg sørge for å ikke miste den mer!! :P

Skrevet

Når tlf er på eller av?

Skrevet

når den er på... men hvis det jeg skrev over her stemmer så vil det ikke komme noen logo.. for da funker jo ikke hjemknappen..

Skrevet

Hahaha!! Tror dere ikke jeg kastet den i gulvet en gang til da, og nå funker den!!!:))))))))))))))))))))))

Skrevet

Hmmff, tenkte nettopp å foreslå det, og så har du altså gjort det allerede, og det virket! Fantastisk.

Skrevet

Bare mist den i gulvet med bunnen ned, da funker den jaggu:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...