112 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hørte akkurat om en gutt som heter det...Er det bare meg, eller er ikke dette dårlig gjort av foreldrene???
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Det er selvsagt ingen som heter Snørre. Snorre, derimot, er ganske vanlig.
112 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 ja, vet jo at Snorre er vanlig...Men, denne gutten heter faktisk Snørre!!!
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Kan vel tenkes at du har hørt feil? Gikk inn og sjekket på ssb.no sine sider, og iflg dem er det ingen som har det navnet, evt færre enn 3. Så jeg tviler sterkt på at det er i bruk. I så fall burde foreldrene skjemmes.
Glajenta ♥ Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Har aldri hørt det før, og jeg verken håper eller tror at noen heter det. Isåfall, ja - det er dårlig gjort!
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Håper (og går faktisk ut i fra) at du hørte feil! Hvis ikke, så er det inderlig dårlig gjort av foreldrene, ja. Stakkars gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå